Sunday 11 December 2011

Nasib malang, lucu pun ada...

Semalam ( 10/12/2011 ) Ninie sms aku...



Ninie  : Liza, esok nak pegi pustaka tak?? ( esok = 11/12/2011 )


Aku   : Insyaallah. Kalau aku sihat, aku pegi...sebab aku demam...( tapi aku memang nak pegi pon dan     
           dalam masa yang sama aku berat hati nak pegi )


Ninie  : Ok. kita pegi dalam pukul 9 lbh..


Aku   : Pustaka memang bukak ke??( sebab cuti sempena Hari Keputeraan Sultan Selangor )


Ninie  : Bukak. Aku dah tanya budak bilik aku. Dia kata bukak.


Aku    : Ok.


Pagi ( 11/ 12/ 2011 = Hari Keputeraan Sultan Selangor )


Aku ngan Ninie pon naik bas menuju ke destinasi ( pustaka ) yang ingin ditujui. Setelah sampai ke pustaka.. Aku rasa ada kepelikkan.. Rupa-rupanya pustaka tak bukak hari nie.. Tutup sempena Hari Keputeraan Sultan Selangor.. Hahhh88.. Nasib-nasib.. Tapi tidak mengapa.. Ada kenangan yang terindah antara aku ngan Ninie.. Hehe..


  


























No comments:

Post a Comment